Veranderen begint bij jezelf

verander3

Elke organisatie heeft al één of meerdere verandertrajecten doorgemaakt waarin het doel was klantgericht werken, procesmatig werken of projectmatig werken. Vaak worden de beloften van deze verandertrajecten niet waargemaakt. In de praktijk blijkt dat zo'n driekwart van de verandertrajecten niet de beoogde resultaten oplevert of volledig mislukt. Hoe kun je het door voeren van veranderingen in een organisatie het beste aanpakken?

Een select groepje i-to-i consultants trekt zich jaarlijks een weekend terug om met het thema verandermanagement aan de slag te gaan. Nieuwsgierig naar het resultaat van dit jaar? Lees hier het complete verslag.

Deel dit bericht via:Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someoneShare on FacebookShare on Google+Pin on PinterestPrint this page

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten